Bigarren hezkuntza, Batxilergoa eta Goi mailako zikloak

BARATZEA LANTZEN

Lanketa eremua: Landa eremua, bertan ematen diren aldaketak, artoaren sarrera, biodibertsitatea.

Helburu espezifikoak:

  • Baratzearen biodibertsitateaz eta izaki bizidunek betetzen duten funtzioaz jabetzea.
  • Baratza ekologikoak dituen ardurak eta honen ezaugarrien berri izan.
  • Baserriko dietaren berri izan eta Ameriketan jatorria duten elikagaiak.

Deskribapena: Tailer honetan haurrek haziak landatu eta lurra prestatu egingo dute. Barazki ekologikoak landatuko dituzte urtaroaren arabera eta baratze ekologikoa zaintzearen oinarrizko kontzeptuak ikasiko dituzte.

ESKOLAN BURUTU AHAL IZATEKO IRADOKIZUNAK:

Bisitaren aurretik:
Taldean ikasleek euren dieta, ohiturak eta elikagaiak naturalak eta freskoak izateak osasunarentzat duen garrantzia aztertuko dute.

Bisitaren ondoren:
Talde-dinamikaren bitartez, hiri-ingurune batean baratze/lorategi bat sortzeko dauden aukeretan pentsatzea.

Kosmetika naturala tailerra Igartubeitin

 

 

 

 

 

 

 

 

KOSMETIKA NATURALA

Lanketa eremua: Ingurunearen ezagutza, ingurumena, jasangarritasuna.

Helburu espezifikoak:

  • Kosmetika naturalaren ingurua esperimentatu bost zentzumenen bitartez.
  • Igartubeitiko ingurune naturala ezagutu eta belar usaindunen erabilerak.

Deskribapena: Ikasleek Igartubeitiko loreen eta landareen basa-esentziaren lurruna sumatuko dute eta gune sentsorialean euren formulak landuko dituzte xaboi eta krema naturalak egiteko.

ESKOLAN BURUTU AHAL IZATEKO IRADOKIZUNAK:

Bisitaren aurretik:
Belar usaindunen zerrenda bat egitea eta ikastetxean loreontzietan landatzea.

Bisitaren ondoren:

Talde-dinamika baten bitartez, Igartubeitin egindako kosmetikoen lanketa-prozesua aztertzea eta ekoizpen industrialarekin konparatzea.
Jarduera bat egingo dute xaboiak eta kosmetiko naturalak egiteko jarraitu beharreko ausoak azaltzeko.